MIE LOBIE

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2095 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mie Lobie. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 20:20 erg lekker goede temperatuur grote portie
8 jun 2026 om 0:28 goeie lekkere verse producten!
5 jun 2026 om 18:57 nou sorry hoor.aan die bami zat geen smaak en die baka bana met satesaus was echt vies.er zat echt een hele vieze smaak aan.ik heb het zo weggegooid.zonde van mijn geld en daar bestel ik echt nooit meer . bah.
25 mei 2026 om 9:52 Lekker, goede kwaliteit. Een aanrader wat mij betreft.
26 apr 2026 om 20:19 Weer heerlijk gegeten!!
16 apr 2026 om 20:27 Heerlijk