Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mie Lobie. Meer weten? Ontdek meer
IC
11 jun 2026 om 20:20
erg lekker goede temperatuur grote portie
veo
8 jun 2026 om 0:28
goeie lekkere verse producten!
Nora
5 jun 2026 om 18:57
nou sorry hoor.aan die bami zat geen smaak en die baka bana met satesaus was echt vies.er zat echt een hele vieze smaak aan.ik heb het zo weggegooid.zonde van mijn geld en daar bestel ik echt nooit meer . bah.
Maarten
25 mei 2026 om 9:52
Lekker, goede kwaliteit. Een aanrader wat mij betreft.
Ellen
26 apr 2026 om 20:19
Weer heerlijk gegeten!!